Olen porvoolaistunut vihreä kaupunkimetsäaktivisti, kaupunkisosiologi ja -maantieteilijä, sienestyksen, musiikin ja kirjoittamisen amatööri, jalkapallon moniharrastaja, isä, ulkoilija ja hyötyliikkuja. Olen yksin itse vastuussa blogini aineistoista ja mielipiteistä. Aineiston lainaaminen ilman lupaa kielletty.

15.1.2013

Aloitan keskusvaalilautakunnassa


Porvoon vastavalittu kaupunginvaltuusto valitsi minut ensimmäisessä kokouksessaan eilisiltana keskusvaalilautakunnan jäseneksi. Tehtävä ei työllistäne kovin paljoa lähivuosina paitsi jos tulee kuntaliitoksia....

Mitä keskusvaalilautakunta sitten tekee? Vaalit.fi -sivuston mukaan "Kunnan keskusvaalilautakunta huolehtii vaalien yleisjärjestelyistä kunnassa. Kunnallisvaaleissa se huolehtii lisäksi ehdokasasettelusta ja tuloksen laskennasta."

Ehdokkuudesta minulla onkin jo kokemusta kolmissa vaaleissa, ja lisäksi olen ollut kolmissa eduskuntavaaleissa ehdokkaan tukiryhmissä. Lisäksi olen tehnyt vaalityötä kaksissa presidentinvaaleissa, ja ollut ainakin kolmissa, ellen neljissä vaaleissa ääntenlaskijana. Uskon selviäväni kyllä tästäkin hommasta. Kiitos luottamuksesta!

Ei kommentteja: