Olen porvoolaistunut vihreä kaupunkimetsäaktivisti, kaupunkisosiologi ja -maantieteilijä, sienestyksen, musiikin ja kirjoittamisen amatööri, jalkapallon moniharrastaja, isä, ulkoilija ja hyötyliikkuja. Olen yksin itse vastuussa blogini aineistoista ja mielipiteistä. Aineiston lainaaminen ilman lupaa kielletty.

23.1.2013

Kiitos G-mail 06/2012-01/2013

Avasin viime kesänä G-gmailitilin kun moni minua paremmin informaatioteknologiaa ymmärtävä (ja heitä on omissa viiteryhmissäni enemmistö!) antoin minun ymmärtää, että se on paljon parempi kuin Hotmail, jota olen käyttänyt vuodesta 1999. Sitäpaitsi ajattelin virallisissa yhteyksissä, siis sellaisissa, joissa on syytä antaa itsestään aikuinen vaikutelma, olevan syytä omistaa asiallisemmankin sähköpostiosoitteen kun furttis at hotmail.com

Tiedä siitä G-mailin toimivuudesta. Se on alusta asti takellellut. En ole missään vaiheessa päässyt lukemaan sitä miltään Hussin työkoneistani, ja nyt viime viikonloppuna en enää päässyt G-mailitiliini. Kävin resetoimassa salasanan - jota en edes ollut muuttanut - ja pääsin lukemaan meilini kerran.

Viimeisen kerran. Tänään se teki sen taas. Nyt minulle riitti. Älkää enää lähetelkö minulle postia osoitteeseen mmperukangas at gmail.com, koska siellä ei ole ketään kotona. Kukkiakaan ei tarvitse hautakummulle lähettää, eikä lannoituskaan ole välttämätöntä.

Hämmennystäni kaiken maailman käyttäjätunnusten ja salasanojen äärellä voi lukea klikkaamalla otsikkoa.

Ei kommentteja: