Olen porvoolaistunut vihreä kaupunkimetsäaktivisti, kaupunkisosiologi ja -maantieteilijä, sienestyksen, musiikin ja kirjoittamisen amatööri, jalkapallon moniharrastaja, isä, ulkoilija ja hyötyliikkuja. Olen yksin itse vastuussa blogini aineistoista ja mielipiteistä. Aineiston lainaaminen ilman lupaa kielletty.

2.4.2012

Vaalipäällikökseni on valittu...


... Nukkumatti. Edellisissä vaaleissa vaalipäällikkönäni toiminut Sam Makkonen anoi poliittista turvapaikkaa Norjasta viime vaalien jälkeen, ja sai. Nukkumatin tehtävänä on samastua nukkuvien äänestäjien maailmaan, nk. kuulostella unituntoja. Nukkumatti on päältä kova mutta edustaa pumpulinpehmeitä arvoja. Se myös edustaa maailmaa, mitä ei enää ole, sillä se on kotoisin DDR:stä. Siinä suhteessa se on kuten minä, sillä minä olen kotoisin Helsingin maalaiskunnasta.

Ei kommentteja: