Allaoleva reklamaatio lähti Postin "asiakaspalvelu"osoitteeseen. Julistaisin muuten yksipuolisen kuluttajaboikotin, mutta paha kyllä ovat monopolisoineet itsensä. Lisää Postia käsitteleviä kirjoituksiani löytää tästä blogista otsikoilla:
"Yksityistetään posti", 5.11.2011;
http://perukangas.blogspot.com/2011/11/yksityistetaan-posti.html (tähän tekstiin pääsee myös klikkaamalla tämän bloggauksen otsikkoa)
ja
"Erään kirjeen tarina", 21.6.2011;
http://perukangas.blogspot.com/2011/06/eraan-kirjeen-tarina.html
Posti on tämän syksyn aikana jakanut kolmeen kertaan tiistaina ilmestyvän lehden vasta keskiviikkona. Lisäksi kesäkuussa minulle lähetettyä vuokravakuuskirjettä ei koskaan saapunut mihinkään osoitteistani: ei helsinkiläisosoitteeseeni, josta muutin ensimmäiseen porvoolaisosoitteeseeni, ei ensimmäiseen porvoolaisosoitteeseeni eikä toiseen - nykyiseen porvoolaisosoitteeseeni, vaikka tein kaikista osoitteista osoitteenmuutokset. En myöskään koskaan saanut pyytämääni selvitystä tämän kirjeen kohtalosta. Omalta kohdaltani joudun toteamaan, että posti ei enää täytä luotettavasti palvelutehtäväänsä. Olen hyvin tyytymätön Postin jakeluun.
Michael Perukangas
1 kommentti:
Suosittelen paperimedian hylkäämistä ja siirtymistä ekologisten syiden takia Internettiin.
Lähetä kommentti