Muutettuani muutama viikko sitten, olen viettänyt lukuisia tunteja ainakin kolmeen tai neljään otteeseen Elisa Viihteen etätuen puhelinpalvelunumerossa kun digi-tv ei uudessa osoitteessa toimi. Kuitenkin sen pitäisi toimia, sillä nettikin toimii ja täällä on se sama - oliko se antenni vai kaapeli - verkko kuin vanhemmassakin osoitteessa. Kai. Ja olen toiminut koko ajan asennusoppaiden mukaan. Tähän oma ymmärrykseni loppuu.
Edellisellä kerralla etätuesta suositeltiin antenninvahvistin -nimisen laitteen tilaamista Verkkokauppa piste comista ja sanoivat, että sen voi vähentää seuraavassa laskussa. No, nyt se härpäke sitten saatiin ja haettiin. Sitten kun asenneltiin ja resetoitiin puhelimessa puolitoista tuntia, tuloksena oli, että tv, josta ennen pystyi sentään katsomaan televisiota vaikka ei nauhoittamaan ohjelmia tai katsomaan nauhoitteita, on nyt mustana eli sitä ei voi katsoa.
Kun mainitsin puhelimessa tälle etätukihenkilölle, joka ehdotti digiboksin vaihtamista, että nythän tuo kanttiininvahvike, jonka käskivät tilaamaan, on turha ja haluaisin palauttaa sen, tämä kaveri kehtasi sanoa, että ei, ei tuollaisesta palvelulupauksesta näy mitään mainintaa, että pitää tehdä reklamaatio ja/tai selvittää Verkkokaupasta, voiko laitteen palauttaa. Kukahan ne palautuskulut sitten maksaa, kysyn minä, ja millä ajalla tämmöisiä selvitellään, ja kuka ne selvittelystä aiheutuvat ansionmenetykset ja puhelinkulut maksaa.
Minä en jaksa. En selvittele mitään. Reklamaation teen, ja sitä odottaessa käyköön tämä julkisesta reklamaatiosta. Taisi tv:n katsomiseni loppua tähän. Ajattelin mainita sen tähän, jotta tiedätte, miksen enää kommentoi tv:n erilaisia puheiltoja blogissani ja Facebookissa. Jo aikaisemmin olen ollut pihalla kaikesta muusta, ja kun ottaa huomioon sen mielipidesaastan, jota muutenkin levitän, niin lieneekö tuo nyt niin suuri menetys. Jos tulisi ehkä vähän enemmän luettuakin, mitä tein sen kaksi vuotta kun opin olemaan ensimmäistä kertaa ilman teeveetä, 9-11 -vuotiaana.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti